יום שבת, 3 ביולי 2010

התחלה...

לאחר התלבטויות רבות החלטתי להתחיל לכתוב בלוג על נושאים שונים שאני חווה בחיי, רווק תל אביבי בעל יכולת כלכלית שאינו נזקק לקום בבוקר להרויח את לחמו.
אני מקווה שלא אפגע באף אחד אך בטוח שאנשים שמעורבים בחיי לא יאהבו את החשיפה, לכן החלטתי שאשתדל לא לחשוף שמות אנשים או פרטים מזהים כאלה או אחרים על משתתפי החויות.

מקווה שתהנו כמוני ...

דניאל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה